Πλεκτά γαντάκια χωρίς δάχτυλα

2:10 μ.μ. alleycraft 0 Comments



Ένα έξτρα ζευγάρι γαντάκια πάντα χρειάζεται!
Επίσης είναι ένα όμορφο, εύκολο και γρήγορο σχετικά δωράκι που μπορείτε να ετοιμάσετε για να μη πάτε με «άδεια χέρια» στην πρόσκληση κάποιου φίλου!
Βρήκαμε λοιπόν για σας αυτό το όμορφο πατρόν από την April Reeves

Τι θα χρειαστούμε:
  • Νήμα για βελονάκι Νο4. Εδώ χρησιμοποίησα Alize superlana klasik 25% μαλλί, 75% ακρυλικό
  • Βελονάκι Νο4
  • Βελόνι για να κλείσιμο
  • Ψαλίδι

Αυτά τα υλικά θα χρειαστώ αν θέλω να τα κάνω μονόχρωμα. Αν θέλω όμως να τα κάνω λίγο πιο τσαχπίνικα, τότε θα χρειαστώ ένα ακόμα νήμα (ή και περισσότερα, ανάλογα με την έμπνευση σας!) με τις ίδιες προδιαγραφές.

Συντομογραφίες:
  • Αλ = αλυσίδα
  • Αρ = άριχτο
  • Ποδ = ποδαράκι

Ας ξεκινήσουμε!

Κάνω 38 αλυσίδες (πλέκουμε τα γαντάκια μας στο πλάτος)

Σειρά 1: κάνω 2ποδ στη δεύτερη αλ από το βελονάκι μου. *πηδάω 2αλ και κάνω 1αρ, 2ποδ στην επόμενη αλ.
Επανάληψη από το * μέχρι να μου μείνουν 3αλ. Κάνω 1αρ στην τελευταία αλ.
1 αλ και γυρνάω το πλεκτό μου.











Σειρά 2: Κάνω 2 ποδ στην πρώτη θηλιά. * πηδάω 2 θηλιές (δηλ. τα 2ποδ της προηγούμενης σειράς) και κάνω 1αρ, 2ποδ στην επόμενη θηλιά.
Επανάληψη από το *. Κάνω 1αρ στη τελευταία θηλιά, 1αλ και γυρνάω το πλεκτό μου.





Σειρές 3 – 15: επαναλαμβάνω τη σειρά 2

Σειρά 16: είναι η σειρά που θα φτιάξουμε το κενό για τον αντίχειρα. Στο αριστερό γάντι ξεκινάω κάνοντας τη σειρά 2 και σταματάω όταν έχω επαναλάβει το μοτίβο (1αρ, 2ποδ) 2 φορές. Αφήνω 2 θηλιές και στην τρίτη κάνω 1αρ. Κάνω 5 αλ στον αέρα, αφήνω 5 θηλιές και στην 6 συνεχίζω το μοτίβο μου (1αρ, 2ποδ). Κλείνω όπως και στη σειρά 2.
Στο δεξί γάντι επαναλαμβάνω το μοτίβο 8 φορές. Αφήνω 2 θηλιές και στην τρίτη κάνω 1αρ. Κάνω 5 αλ στον αέρα, αφήνω 5 θηλιές και στην 6 συνεχίζω το μοτίβο μου (1αρ, 2ποδ). Κλείνω όπως και στη σειρά 2.










Σειρά 17: Ξεκινάω όπως στη σειρά 2 μέχρι να φτάσω στις 5αλ. Κάνω το μοτίβο μου στην 3η αλ από τις 5αλ και συνεχίζω όπως η σειρά 2.














Εάν τα κάνετε μονόχρωμα, συνεχίστε τις σειρές 18 – 20 όπως τη σειρά 2. Όταν τελειώσετε και με τη σειρά 20, αφήστε αρκετό νήμα, ασφαλίστε το πλεκτό σας και με το νήμα που αφήσατε, ράψτε κατά μήκος τα γαντάκια σας!

Εάν χρησιμοποιήσετε 2 χρώματα, το πατρόν λέει, πλέκετε τις σειρές 18 και 19 όπως τη σειρά 2 και στην 20 αλλάζετε το χρώμα και συνεχίζετε όπως η σειρά 2.
Προσωπικά, μου άρεσε περισσότερο με 2 σειρές από το δεύτερο χρώμα. Με μία σειρά μόνο από το δεύτερο χρώμα μου φάνηκε σαν κάτι να του έλειπε! Έτσι λοιπόν έχω βάλει 2 σειρές από το δεύτερο χρώμα, την 19 και την 20.  







Αποφασίστε πόσες σειρές θέλετε και σε κάθε περίπτωση κόβετε το νήμα από το δεύτερο χρώμα, ενώνετε με αυτό το νήμα το κομμάτι που αντιστοιχεί στο ίδιο χρώμα και έπειτα με το άλλο νήμα που έχουμε αφήσει ενώνουμε το υπόλοιπο γαντάκι μας κρύβοντας μέσα πολύ προσεχτικά και το νήμα από το δεύτερο χρώμα! 

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας!

Καλοφόρετα!! 


Extra tips!
Αν έχετε μακριά δάχτυλα και τα γαντάκια σας φαίνονται λίγο κοντά, μπορείτε να συνεχίσετε για μερικές σειρές ακόμα. Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι ο αριθμός σειρών που θα προσθέσετε να είναι ζυγός για να φαίνεται το σχέδιο σας πιο όμορφο!
Αν πάλι θέλετε να ανεβαίνουν πιο ψηλά προς τον καρπό, αντί να κάνετε τα κενά για τους αντίχειρες στην 16η σειρά, κάντε τα στην 18 ή στην 20 ανάλογα με το πόσο πιο ψηλά θέλετε να ανεβούν. Πάλι όμως θα πρέπει να φροντίσετε να γίνουν σε ζυγό αριθμό.


You Might Also Like

0 σχόλια: