Τραπεζάκι από βαρέλι μπύρας

4:28 π.μ. alleycraft 0 Comments


Σήμερα θα σας μιλήσω για μία παλαιότερη κατασκευή η οποία κοσμεί εδώ και τρία χρόνια το σαλόνι μου. 
Το καλοκαίρι είναι μια περίοδος κατά την οποία συνήθως αισθάνομαι ιδιαίτερα δημιουργική. Έτσι, ένα Κυριακάτικο πρωί μη έχοντας κάτι άλλο να κάνω άρχισα να ψάχνω το χώρο γύρω μου για οτιδήποτε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν πρώτη ύλη για μια κατασκευή. Εκεί που είχα κάνει την αποθήκη φύλλο και φτερό ανακάλυψα έναν θησαυρό! Ένα βαρέλι μπύρας.  Αφού αποφάσισα ότι δε μας χρειάζεται το πήρα αγκαλιά και άρχισα να το περιεργάζομαι. Τι θα μπορούσε να γίνει; Μα τι άλλο; Φώναζε από μόνο του, ένα τραπεζάκι. Να μπει δίπλα σε εκείνη την καημένη την πολυθρονίτσα που στέκεται μόνη της στο σαλόνι.
Μετά από αρκετή ώρα και κόπο, το βαρέλι μεταμορφώθηκε επιτέλους σε τραπεζάκι.
Το έχω βάλει απέναντι μου, το κοιτάω και το φαντάζομαι ήδη στο σαλόνι μου όταν έρχεται ένας φίλος μου και το βλέπει. Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:
Φίλος: Που το βρήκες αυτό το βαρέλι;
Εγώ: Στην αποθήκη του μαγαζιού. Ήταν άδειο και το πήρα.
Φ: Αυτό το βαρέλι το έχει χρεωμένο η ποτοποιία στο μαγαζί. Πρέπει να το γυρίσεις πίσω.
Ε: Έλα μωρέ υπερβολικέ. Σιγά το πράγμα. Στην τελική να το πληρώνουμε. Ποσό κάνει;
Φ: 90€
Ε: Έλα μωρέ υπερβολικέ, ας το πάρουν με λίγα σχεδιάκια πάνω του!

Αν σας περισσεύει λοιπόν ένα βαρέλι, παρακάτω θα βρείτε έναν τρόπο να το μετατρέψετε σε ένα πολύ όμορφο τραπεζάκι. Αν όχι, κρατήστε την ιδέα, που ξέρετε;
Τι θα χρειαστούμε:
1 άδειο βαρέλι από μπύρα
Σπάγκο
Ένα κομμάτι δαντέλα (μηχανής, όχι χειροποίητη γιατί θα χρειαστώ υπογλώσσια)
Κόλλα τύπου ατλακόλ
Κόλλα για υφάσματα
Πινέλο
Γυαλί στις διαστάσεις του βαρελιού
Αντιολισθητικές σταγόνες σιλικόνης
 Έναν ξύλινο πάτο για γλάστρες με ροδάκια

Ξεκινάω καθαρίζοντας πολύ καλά το βαρέλι μου.
Έπειτα παίρνω τον σπάγκο και κόβω ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι. Θα το χρησιμοποιήσω για να ντύσω κάποια σημεία στο επάνω μέρος του βαρελιού. Εκμεταλλεύομαι τις τρύπες που έχει το βαρέλι στα αριστερά και δεξιά από τα χερούλια του και περνάω τον σπάγκο μου. Δένω την μία άκρη με κόμπο, βάζω λίγη κόλλα με το πινέλο μου πάνω στο μέταλλο και περνάω τον σπάγκο γύρω γύρω.
Τώρα θέλω να καλύψω την προεξοχή που έχει το βαρέλι στο κέντρο του (δηλαδή το σημείο από το οποίο βγαίνει η μπύρα). Παίρνω και πάλι τον σπάγκο μου,κόβω ένα πιο μεγάλο κομμάτι αυτή τη φορά και δένω τη μία άκρη στο ένα χερούλι. Περνάω μια στρώση κόλλα και αρχίζω να τυλίγω τον σπάγκο κατά μήκος περνώντας τον και από τα δύο χερούλια.


Αν δε μου φτάσει το κομμάτι του σπάγκου που έχω κόψει τον σταματάω στο χερούλι και τον κολλάω (κατά προτίμηση στην κάτω πλευρά). Έπειτα κόβω το μέρος που περισσεύει και κολλάω το καινούριο κομμάτι. Συνεχίζω να τυλίγω μέχρι να καλύψω όλο το φάρδος του χερουλιού.
Ήρθε η ώρα να τοποθετήσω την δαντέλα μου. Στο κέντρο του βαρελιού έχω μια πολύ όμορφη εσοχή, ιδανική γι' αυτή τη δουλειά. 
Η δαντέλα που είχα ήταν λεπτή στο φάρδος γι' αυτό την χρησιμοποίησα σε δύο σειρές. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μια πιο φαρδιά δαντέλα ώστε να μπει σε μια σειρά. Εναλλακτικά, μπορείτε να βάλετε ένα κομμάτι ύφασμα με ένα μοτίβο που σας αρέσει.
Παίρνω το πινέλο μου  και την κόλλα για υφάσματα και τοποθετώ προσεκτικά την δαντέλα μου.
Το τραπεζάκι μας είναι σχεδόν έτοιμο. Σε αυτό το σημείο μετράμε τη διάμετρο του βαρελιού και πηγαίνουμε σε έναν τζαμά για να μας φτιάξει ένα στρογγυλό τζάμι με αυτή τη διάμετρο. Όταν σας ετοιμάσει το τζάμι μη ξεχάσετε να ζητήσετε να σας δώσει έτοιμες σταγόνες σιλικόνης για να τις τοποθετήσετε στην περίμετρο του βαρελιού ώστε όταν τοποθετήσετε το τζάμι να είναι σταθερό.
Τέλος, το τοποθέτησα πάνω σε ξύλινη βάση με ροδάκια, από αυτές που χρησιμοποιούν στις γλάστρες, για δύο λόγους. Πρώτον,  για να το μετακινώ με ευκολία και δεύτερον, για να του δώσω επιπλέον ύψος. 
Έτοιμο! Τώρα μπορείτε να καθίσετε απέναντί του και να το θαυμάσετε. Ευτυχώς το δικό μου, τρία χρόνια μετά, το θαυμάζω ακόμα και ελπίζω να συνεχίσω να το θαυμάζω και να μην χρειαστεί να το επιστρέψω... 

You Might Also Like

0 σχόλια: